Skam den som ger sig!

Jaha, då har det gått två veckor sedan man tog sina första kliv i historien på ett löpband. Undrens tid är sannerligen ej förbi!
 
Jag har traskat på i ca 6,5 mil nu och fler lär det bli. Tyvärr har mitt huvud och kropp krig just nu, mitt huvud vill gå helst ett par timmar om dagen men kroppen vägrar lyda order. Jag har upplevt blåsor på lilltån, köpt nya svindyra skor, kramp på undersidan av fötterna, vader som påminner om elefantben, ont i en kota under höger stortå, köpt skavsårsplåster, sprungit i strumpor, vilat i tre dagar osv, men vi kommer inte överrens... FAN!
 
Känner att jag skulle behöva en personlig tränare, är så förbannat motiverad!
 
Vågen visar -1,9 kilo men själv tycker jag att jag börjar se ut som en Belgisk blå från midjan och ner. Tror inte jag har problem att bygga muskler iaf, men jag vill ju förbränna mer fett! Alla tips på bra träning som förbränner fett och gör mig SSSS (Supersmal och skitsnygg) emottages tacksamt! Inte blir det bättre av att syrran ringer och berättar om sin nya diet som resulterade i -4 kilo på fem dagar!
 
Har 10 kilo kvar till målvikten och funderar på att skaffa mig en binikemask ;)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Ytter

Gud va kul att få läsa din blogg igen, det skadar ju inte att få skratta lite ibland :) Och jag som ett tag nu har funderat på att införskaffa ett löpband börjar nu bli ännu mer sugen ;-)

2013-01-18 @ 14:06:28
URL: http://www.ytterskennel.se
Postat av: Lise-Lott

Jag köpte ett par kompressionsstrumpor på apoteket, dom fungerade bra mot stumma vader.
Resten har jag inget tips för, det tar tydligen 6 månader att lära kroppen motionerna och intrevaller ska vara bra för att komma vidare.

2013-01-18 @ 14:19:49
URL: http://minafyravaggar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0