Ingen nakenrunda så här långt...

Det blir inget nakenspring för mig, tuttarna är lika fisbleka som vanligt, kan ju visseligen hända att det ändras snart, men inget blottande för mig ikväll ; ) Så gott folk, ni kan stanna hemma ikväll och titta på IDOL istället ; )

Funderar starkt på att byta förbund vad gäller katter också, spännande det här. Allt talar för att jag gör rätt, dessutom ska jag passa på att byta stamnamn då, S*Zoot'z var ju trots allt mitt 11 alternativ eller nåt och har aldrig känts helt hundra.

Igår fick Cassuall en ny vän i hagen, saknade efter Molly, som tyvärr fick vandra vidare pga fång, var stor. Men nu är han kung i hagen och brallade så pass mycket igår att han gick omkull, mitt framför vackra arabfröken Tigris, gissar att det inte var hans stoltaste ögonblick... Men ingen kan spralla som Casse, stora bocksprång, brakskitar och snubbel, vem faller inte för sånt...?

Idag är de bästa vänner och står harmoniskt med gräs upp till knäna och mumsar, gosar, kliar och pussar på varann, underbart att se!

Nu ska jag skicka in Zelma till köket så hon får underhålla Dalle en stund, sen ska jag göra rent i valplådan (ni har väl inte missat att Calista's sjätte kull är född och idag blir 6 veckor?) Mer info kommer. Sen ska jag avnjuta plankstek och antagligen smutta på ett glas rött framför IDOL, vi ses och hörs!

Happy friday!








Kommentarer
Postat av: Johanna

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 22:34:00
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Martina

Kul att du gillar sidan, tyvärr går mitt bloggande väldigt mycket i vågor, så det är svårt att säga hur ofta den uppdateras, alltför sällan blir väl mitt svar, men kanske man ska ta sig i kragen och börja blogga lite igen ; )

2011-05-07 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0