Hallontuttar vs naken kärring...

Humm, vet inte om jag kan ha lovat lite för mycket på fejjan... Men faktum är att jag lovat allmänheten att OM Liona (Peterbald) är dräktig den här gången så ska jag springa naken ett varv runt huset. Detta spektakel vittnar inte om en inneboende längtan över att exponera mig själv utan snarare min pessimistiska inställning till en framtida Peterbaldkull, har ju försökt få till det mellan 2 honor och 1 hane i över ett år och snart är det dags att låta hanen bli glad kastrat istället för strilande kåtbock. Hade jag inte varit så onödigt envis hade han varit kastrat för länge sedan...

Imorgon kommer domen, det är då Liona enligt konstens alla regler ska stoltsera med "hallontuttar" för att uttrycka sin ev dräktighet. Men som sagt, jag är pessimist...

Dalle har ju förstås tänkt filma hela tillställningen, så jag är evigt tacksam över att jag själv får välja tid på dygnet och att hans mobil inte är den skarpaste vad gäller kamerautrustning. Men å andra sidan, skulle Liona vara dräktig så bjuder jag gärna på det, ser hela förloppet framför mig. Dallrigt nakenskinn som sladdar i en hundskit i mörkret, hoppar över 2 fårstängsel, halkar på en snigel, skrämmer ihjäl grannkatten och såklart, gråter av lycka ; )

Kommentarer
Postat av: Lise-Lott

Men för guds skull, säg till i tid, det är bara 10 mils resa för mig :-)

Fast jag kan nöja mig med att se nakenbebisar också!!!

2010-09-16 @ 12:10:52
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0