YES!

Vi har lyckats få igång TV:n igen, eller rättare sagt enbart 1:an, 2:an, 4:an och Barnkanalen, så nu är mysfredagen räddad och Let's Dance börjar strax! Elvira har hela kroppen full med vattkoppor förresten, de kliar och kliar och enda botemedlet är tydligen glass... Tja, vad vet jag, det avleder väl för en stund iaf ; ) Tror minsann att det botar stress också så det är bäst jag tar en bit själv. Imorgon ska vi upp äckligt tidigt för att sköta djur och skjutsa barnen till farmor och farfar, kl 11 ska vi vara i Stockholm på möte!

CU


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härlig blogg :)



Checka in mig och kommentera gärna vad du tycker om min blogg :D

2010-03-12 @ 20:53:55
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fasen att ni bor så långt bort annars skulle jag komma i iiiiilfart för att få lite vattkoppor te mina barn.....:o) De lyckas att få allt och lite till bara man pratar om det men vattkoppor har gått 3-4 ggr på dagis utan att de får en enda liten prick... suck

Hade ni det bra i stockholmia annars? Det hade vi på dobbeutst..... Många fina hundar å trevliga männsker....



Kram Jenny & Othello

2010-03-14 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0