Kvastlös, nymotionerad Spanienresenär här!

Håll i er nu för idag har minsann både jag och gubben använt oss av Orbitreken. Jag kan riktigt höra er följdfråga som undrar vad vi gjort med den och för att chocka er ytterligare har vi faktiskt använt den att trampa några km på, det ni! Jag som är lat så det är på gränsen till olagligt och för att riktigt skälpa omkull er så kan jag även berätta att Dalle just nu är ute på en långpromenix med Tula och jag har joggat efter Ängavägen på förmiddagen, men Cassuall längst fram i tömmarna. Så nu har jag motionerat för hela veckan, övervägde nästan att ta en pannkaka från kylskåpet nyss men valde att slå igen dörren och gå upp och vara lite kreaktiv med er som sällskap. Vilken jävla karaktär man byggt upp!

Igår satt jag och Dalle framför datorn och skulle boka en weekend i London som planerat, nu när vi fixat hundvakt (puss Anki). Vi gick in på en resa och hamnade av en slump i Spanien istället. Ähh, vad fan. Vi åker till Spanien istället för London, bättre väder, billigare drinkar och längre bort från Järvsö. Sagt och gjort så nu bär det av till Alicante om en dryg vecka, bokade hotell i en skyskrapa, bara för att jag ville bo mitt i smeten, jag ska riktigt dränka mig av storstadspuls så det räcker och blir över när jag kommer hem igen. Jag är ju som ni vet ingen soldyrkare, gillar synintryck bättre än ett bränt skinn och jag kan verkligen inte förstå människor som tar med sig en bok på semestern. Varför i hela friden väljer man att åka långt hemifrån för att ödsla timmar djupt försjunken i en bra bok??? För mig är det som att åka på konsert och ta med sig MP3 spelaren för att lyssna på bra musik. Nej, nej, här skall upplevas på plats och ju mer ju bättre!

Snart är påsken här och det är riktigt mysigt att pynta med påskgrejer, kycklingar, harar, fjädrar och ris, mysigt! Vi får långväga gäster på besök också och det ser vi fram emot! Har bara ett bekymmer... Vart fan har jag lagt kvasten?


Kommentarer
Postat av: Anki

Är det oss ni menar som besöket eller kommer det några med? :) (puss tebax)



Kram

2010-03-30 @ 19:15:33
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: Martina

Tja, vi får väl se om Mia och hennes snopp hittar hit, sen har vi ju äran att få umgås med Christopher och på lördag hoppas jag få hit både Johan L och Elina. Men helt klart ingår ni i "besöket" ; )

2010-03-30 @ 20:04:55
Postat av: Anki

I see! :P

2010-03-31 @ 10:13:31
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0