Stenålder råder...

Har varit utan TV i 3 långa dagar nu och vad gör man istället??? Jag må säga att det är tur att man har internet, annars vet jag inte vad jag hade gjort. Först nu slår det mig hur beroende av TV jag är och hur får man till fredagsmyset imorgon utan Let's Dance? Spela kort känns som en blek ersättare och baka ligger mig inte i fatet. Kanske man ska ta en helkväll med singstar?

Mina "mirakelpiller" är slut nu så det ska bli spännande att se vad som händer de kommande veckorna... Men för all del, jag var på Apoteket idag och köpte någon "Viktkontrollstablett" som kan vara värd att prova (det är inte Alli). Kan ju lika gärna göra en personlig utvärdering av de också nu när jag ändå är igång ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0