Kilovakt eller musjakt?

Dagens morot... fick inte Cassuall utan jag, när jag ställde mig på vågen och den visade 0,5 kilo mindre än förra veckan. Nu jävlar, det här går ju kanon, minus 4,2 kilo sedan jag började, tyvärr är som sagt pillrena slut men jag ska försöka få en släng av Anorexi eller nåt för att göra denna trevliga trend till något som består. Wish me luck! För är det någon som gett "bantarvarannandagochsvullarvartredje" ett ansikte så är det jag! Kanske man ska börja ha ett mål också, så man har något att sträva efter.... Humm, ska jag lägga ribban i kilo eller efter form? Kilo känns ju väldigt exakt men å andra sidan vore det ju angenämt att kunna se "musen" när jag står rakryggad igen ; ) Jag tror att efter tungt övervägande väljer jag att ha som delmål minus 5,8 kilo till, och slutmål ytterligare 5 kilo, då har jag gått ner totalt 15 kilo sedan jag började pillerknapra och då är jag ungefär så mullig som när jag träffade min stora kärlek (ja Dalle jag menar dig). Så får man väl hoppas att "musen" presenterar sig någonstan på vägen dit...

Förresten, tack MrX för att du avslöjade mina läsares metod att hålla koll på bloggen och fan vad nyfiken jag blir på ditt nickname!

Kommentarer
Postat av: Anki

Med eller utan "buske"??? ;P hihi

2010-03-12 @ 17:08:17
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: Martina

Den tål att kluras lite på, vi får väl se hur det utvecklas. Kanske blir det en Weet behandling för att utmana mig själv lite extra ; )

2010-03-12 @ 17:15:55
URL: http://cazoo.blogg.se/
Postat av: Anki

HahahahahahaA!!!

2010-03-12 @ 20:01:36
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0