Grundlurad vad det ja, fast ändå inte...

Jag har förstått att det är många som är nyfikna på vad jag äter för typ av piller för att gå ner i vikt och anledningen till att jag inte gjort någon reklam för dem här är för att jag i samband med köpet råkade ut för kortbedrägeri. Men jag gjorde en reklamation via banken, spärrade korten och fick tillbaka allt som var totalt 3300kr. Men jag kommer inte handla fler gånger på dessa sidor, tro mig!

Har ätit en hel drös med olika piller i perioder, har blivit en riktig tablettförbrukare. Kan för all det skriva ut listan, sen får ni välja själva om ni vill prova själva. Hittills har jag gått ner 7 kilo MEN det är först senaste veckorna när jag lagt om kosten som det börjat hända lite mer på vågen. Så jag har inte bara pillrena att tacka för det. Och vad ni än gör, skicka inte efter några piller på internet, om ni inte är rika som troll!

* Acaibär
* Colon Cleans
* Rosenrot
* Äppelcidervinäger
* Glukosanol
* Resveratrol
* "Slim" någonting från någon hälsokostaffär.

Tänkter faktiskt inte rekommendera ett enda piller till er eftersom jag inte vet vilket av dem som ev fungerar, men nu vet ni vad de heter och kan göra som ni vill ; )

PÖSS!


Kommentarer
Postat av: Jenny & O

Jaha ja så kan det gå ! Sicken tur att du fick tebax pengarna !!!!

Jag trodde du käkat bantaxin men så var inte fallet !

Om du vill prova ngt som funkar nu när du lagt om kost oxå; så kör ett race med PRENET det FUNKAR jag är garant ! :o)

Man är under "lupp" oxå för att undvika jojo effekten kan man säga.....

Har åkt upp å ner i vikt i hela mitt liv och efter barnen var det inte lika lätt att tappa vikt, på så vis kom PRENET in här :o)



Kram på sej

2010-03-27 @ 20:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0