Bye bye boobies!

Ställde mig på vågen igen och nu visar den - 0,7kilo. Tyvärr vet jag exakt vart de 7 hektona satt, nämligen strax innanför BH:n, typiskt att det ska vara så här, är det tacken? Tittar man ner i BH:n nu så hittar man dem nere på botten i en alltför rymlig C-kupa och de ser allmänt svälltfödda ut, de ligger där och kikar upp med sina hundögon. Erkänner att jag gillade dem bättre när de var på väg över kanten på BH:n, sprickfärdiga av nyfikenhet och livslust!

Det är bara att hälsa B kupan välkommen igen och C kupan är snart ett minne blott! Buhuhu!

Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha! De där lät som mina bröst!

Själv har jag gått från en D kupa till...vågar knappt erkänna, men....A...kupa... Buuuuääääähh!!!:´(

2010-03-26 @ 15:36:18
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: Martina

Ha ha ha, du ska då alltid vara värst, spinkis!

2010-03-26 @ 16:07:35
Postat av: Hugo o Kellys matte

Jag börjar bli ordentligt nyfiken på vad du knaprat. Inte för att få minder bröst men för att minska lite på övriga kroppen.

2010-03-26 @ 18:24:11
Postat av: Anki

Självklart!

Men den här får du gärna vara värst på om du vill.... det enda som kan rädda mina bröst nu är en massa fet mat och godis eller plastikkirurgi! :(

2010-03-26 @ 18:49:20
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: mammamuuuus

Jag har gått upp från ingentng till B kupa.

Så kilona fördelar sig lite här och där...ja...

2010-03-27 @ 02:54:55
URL: http://www.123minsida.se/miamixen
Postat av: Anonym

Här kallas de taxöron snobbennäsor eller afrikanska lägereldstuttar :o)

2010-03-27 @ 20:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0