Booooring!

Sitter i soffan och har precis varit ute och motionerat mig och hästen, har tagit ett varmbad och TV innehåller endast barnkanalen, 1:an och 2:an. Dalle har precis åkt iväg för att jobba och jag vete tusan hur jag ska överleva resterande timmar på detta dygn. Elvira har vattkoppor och DVDn fungerar inte heller. Kul att underhålla sjuk 6 åring och överspeedad 1 åring utan vare sig DVD eller TV som tröst...

Man kanske ska stoppa dem i bilen och köra en sväng, frågan är bara vart???

Skulle förresten behöva ta mig till Sundsvall tur och retur, har en katt där uppe som löper och jag skulle behöva para henne med Ice, men frågan är om jag har tid? Ska ju ner till Stockholm igen på torsdag morgon och jag vill inte ta med mig ungarna på en tripp norrut, tror de kommer bli rastlösa i bilen. Hur sjutton ska jag göra...

Kanske att jag drar iväg till Sundsvall imorgon förmiddag så kan Dalle ha ungarna hemma under tiden.... vi får se.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad äter du för piller?

2010-03-16 @ 16:01:41
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0