Bildgalleri från dagen D!

Detta bildgalleri förutsätter att man läst mitt inlägg om "Hur länge kan man ha gåshud?"



Hemma hos A-M. Strax innan vi åker iväg till Annexet,
 måste bara piffa till mig så gott det går...


Står på Ringvägen och väntar på Taxin, nu är det nära och jag ser onekligen lite stel ut...



Anki däremot var fullständigt avslappnad, ha ha!



Hade satt upp håret extremt provisoriskt eftersom det blåste som fan ute,
man kunde ju inte gärna riskera att åka på konsert med dreadlocks...


Ha ha ha, världens sjukaste bild! Precis innan vi gick in på Annexet tog vi en varsin Jäger.
Ha ha ha, fy vilken ful bild, man ser tom att det blåser ute, kolla håret!

Efter Jägern var det dags att köa i en halv evighet, men det var det värt!



I see you! (Heter låten han framför alltså.)


 
Mika, eller Michael Holbrook Penniman Jr, för att vara exakt ; )


I vit skjorta, som på beställning!





We are golden!


Lyckligt ovetandes om att Anki knäppte kort, ha ha ha!


Mika pratade en hel del svenska med "oss".


Trummor på soplock som intruduktion till låten Lollipop!


Slutspurten...


Tack och hej för den här gången, C U next time!

Sen bar det av till krogen och egentligen kan man låta bilderna tala sitt tydliga språk,
 men jag känner att det är på sin plats med lite uppstryrningsord här och där, moahaha!


Upp med hakan Martina sa A-M och sög i sig sin Tequila!


Sen tar man citronen och får moraliskt stöd av en vän ; )


Tjoho, nu slår vi klackarna i taket på dansgolvet!


Superduperasroligapartybrudar till vänner man har, Anki och Anna-Maria!


Tvångskram av mig och någon nyfunnen vän till A-M ; )


Världens bästa DJ med otroligt bra musiksmak!


Sista bilden för kvällen, klockan var 03:00 och jag hade varit vaken i nästan ett dygn.
Bra jobbat för en tvåbarnsmorsa på 35 år...

Måste bara få tillägga att man ibland kan ångra att man inte är vän med Photoshop... Man kan ju snabbt konstatera att man är fucking far from bildskön, men det kan jag bjuda på ; )

 This is the true me!


Kommentarer
Postat av: Anki

Ett av dom bästa dygnen i mitt liv! Är så glad att jag va vaken heeeela dygnet med så jag inte missade något!!! ;P



Love you sis!!! KRAM

2010-03-21 @ 22:15:05
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: Lise-Lott

Meeeen... bilderna är ju kanonbra!

Det syns ju hur kul ni hade hela kvällen... mer sånt till oss gamlingar.

2010-03-22 @ 07:59:52
URL: http://minafyravaggar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vilka härliga bilder på tre snygga pinglor!! Ni hade verkligen en toppen kväll!!



Kram J

2010-03-22 @ 15:19:33
URL: http://jkc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0