Resultat efter 1 veckas pillerförbrukning.

Jaha, då har det gått exakt en vecka sedan jag började med mina piller. Dock står det att det tar 9 dagar innan de ger full effekt.

Har inte behövt sitta på toaletten mer än vanligt och har i övrigt mått helt normalt. Men det jag har känt av är ett betydligt mindre sötbegär. Trodde tom att det var fel på jordgubbsylten för någon dag sedan då den uppfattades så söt så det knottrades i nacken. Sitter dock just nu och grillar Marshmallows i vardagsrummet med Elvira och tittar på Let's dance. Har även ätit en halv form med kladdkaka i veckan, så helt borta är inte begäret ändå. MEN, "Ben och Jerry" ligger fortfarande och huttrar i frysen och mjölkchokladen ligger orörd i kylskåpet så visst märks det skillnad allt.

Och så till frågan vad vågen har visat idag då..... - 1,0 kilo, varken mer eller mindre och jag tänkter inte fälla något avgörande med den tveksamma domen. Jag kan pendla ett par kilo från ena dagen till den andra, oftast beror det på om jag är nyskiten och hungrig, eller skitnödig och proppmätt. I dag var jag varken eller...

Men kanske nästa veckas invägning kan avslöja mer, är det fejk eller mirakel?

Nu åter till Marshmallows, familj och Let's Dance, och helt OT, den som inte kan hypnotisera en höna är förlamad. Finns inget enklare!


Kommentarer
Postat av: Cederhall...

Håller tummen att d funkar...om inte,börja snusa portion istället...har man det så är man sällan hungrig på skitsaker...säger jag som älskar kakor hmmm...:-)

2010-01-30 @ 10:31:33
Postat av: Martina

Ha ha ha, finns väl ingen större sockerfantast än du Jocke, jag har nog hört hur Tina har berättat om nattliga kakfrosserier tillsammans med ett glas mjölk. Snus förresten... Då kan jag lika gärna pilla upp en kaninskit under läppen ; )



Hojta om jag ska skicka ner några piller till dig istället!

2010-02-01 @ 11:41:38
URL: http://cazoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0