Moppartag!

Nej, jag har absolut inte tid att blogga just nu, jag har fått barnvakt till kl 13 och varit på ICA och hämtat min H2O mopp, så här skall städas! Men jag hade moppat hela vardagsrummet och skulle fortsätta på mion kritvita matta i sovrummet, det resulterade i en gigantisk pissgul fläck mitt på mattan, hur korkad får man bli. Jag skulla ha bytt till en ny mopptrasa såklart. Nu ligger båda mopptrasorna och snurrar i tvättmaskinen, fan, jag skulla ha beställt 10 stycken till.... minst!

Hoppas jag hinner med en vända till, innan det är dags att ta sig an barnen, ikväll ska vi ha ett välstädat hem inför fredagsmyset, med Let's dance och allt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0