Koreansk muterad fisk, vilken jävla idé!

Humm, vad ska man hitta på idag då?

För kallt för att rida.

Bada Zelma, pressa hö, bokföring, städa kattlådor, pyssla med hundarna, utfodring av djur, städa, kolla posten och hoppas att min H2O mopp har kommit.

Tja, inte mycket på schemat men bättre det än inget alls.

Var uppe till 00:45 igår bara för att sega mig igenom den sämta film jag någonsin sett. Måste ju kunna svara på vad den handlar om ifall någon frågar... Den hette HOST och hade fått jättebra kritik på omslaget, men allvarligt, kritikerna måste vara mutade, för den var så jävla dålig så det  var pinsamt. 2 timmar bortkastade av mitt liv. Handlade om någon koreansk muterad fisk som sprang på land och åt människor, bara handlingen säger ju sitt. Att de dessutom har lagt till klassisk musik i actionscenerna och försök till komiska kommentarer i de mest kritiska situationer, ja, man visste inte om man skulle skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHA... åh gisses din stackare...den är värdelös, tyvärr så var jag så dum å köpte den så numera står den å hånflinar åt mig i dvd facket under tvn för å ständigt påminna mig om mitt dåliga köp...

2010-01-12 @ 18:30:35
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se
Postat av: Martina

Ha ha, då är vi i samma båt. Jag köpte också filmen i hopp om att den var sevärd, men som sagt, den kommer stå på hyllan och samla damm from nu...

2010-01-12 @ 20:06:28
URL: http://cazoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0