Fuskar jag nu?

Det är just nu som jag egentligen skulle passa på att sätta upp de nytvättade gardinerna i köket och städa lite grann, jag har nämligen barnvakt. Men jag har precis kommit in från stallet efter att ha staplat 3 ton hö i en tjusig hög ute på logen och mockat, sopat hölada och stall och burit vatten samt utfodrat hästarna, så jag orkar bara inte... Är det förresten att fuska med mitt experiment? Tänk om jag har gått ner något hekto nu efter allt slit och så skyller jag det på pillerburkarna? Undrar just om jag får träningsvärk imorgon, har det redan efter turen med Casse igår.

Sitter och slöglor på en gala för att stödja Haitikatastrofen, just nu sjunger Madonna, vad fan, har hon stannat i åldrandet eller? Är det verkligen hon? Nog för att jag fattar att hon är glad över botox men är det verkligen så effektivt? Hon ser ju ut som 25, max. Hjälp, vart är världen på väg?

Kommentarer
Postat av: Anki

kom ihåg att alla dessa piller för att gå ner i vikt oftast bara fungerar om du rör på dig och äter rätt! Men det brrukar stå med en så liiiiten text att du knappt kan läsa den.... :) Dom vill få folk att tro att dom kan sitta i soffan och äta chips hela dagarna och ändå gå ner i vikt med dessa piller... Eller vad säger din burk?

2010-01-24 @ 01:32:39
URL: http://www.rexlicious.se
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Hej på dig=) vad glad jag är att jag hittat hit. Är alltid lika kul att hitta andra inspirerande bloggar...jag skriver mycket om

mat, inredning, mode och livet som ung fru och tvåbarnsmamma, men det är ju minst lika kul (om inte roligare) att läsa det andra skriver!



Massa kramar

/Erica



ps: eftersom jag hittat hit känns det ju inte mer än rätt att ge dig möjligheten att se vem jag är, gillar själv inte anonyma kommentarer, hihi...ds



http://erica.myshowroom.se



2010-01-27 @ 01:35:17
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Martina

Anki, min burk är på kinesiska, ha, ha, ha!



Erica, trevlig med nya läsare på min blogg, välkommen hit och jag hoppas du kommer tillbaka snart igen. Jag ska kolla vad du har för läsvärt på din blogg nu ; )

2010-01-27 @ 09:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0