Fan vad gött!

Som jag nämnde som hastigast för någon dag sedan så misstänkte jag starkt att Kishi hade fått en tumör, men nu börjar den minska med samma dramatiska hastighet som den växte, så nja, det är nog inte en tumör ändå, fan vad gött! Men vad sjutton kan det vara?

Sitter och väntar, i vanlig ordning, på att Dalle ska dyka upp med en varsin temugg, kvällsfika är aldrig fel!

Men alla mina hundratals veckobesök här på bloggen så hade jag hoppats på lite fler kommentarer, det är skitkul att läsa om era reflektioner, tack alla ni som kommenterar och kom igen alla ni som inte gör det!

Temuggen på plats, här skall fikas!

Kommentarer
Postat av: Elina

Äh, jag skrev en lång fin kommentar till ditt inlägg om Lappsjuka häromdagen, men den kom minsann aldrig fram:( Det stod att den skulle godkännas så jag antar att själva "framskickningen" fungerade som den skulle....Frågan är vart den tog vägen?

2010-01-15 @ 08:09:44
Postat av: Mr Pink

Här kommer en kommentar.......hej hej!

2010-01-15 @ 13:31:38
Postat av: Jennie

Hon har inte fått nån "smäll" av en annan katt?? Det kan ibland räcka med en klo med massa bakterier på som går in under huden å så bildas det massa "snusk" i en liten sår ficka...

Skönt å höra att det är på bättringsväg ialla fall =)

2010-01-16 @ 16:58:07
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se
Postat av: Martina

Hej!



Det är helt omöjligt att hon fått in något där, finns inte en tillstymelse till sår, inte ens en liten prick och tro mig, på en nakenfis syns ALLT!



Mr Pink? Den enda jag kan komma på är Jocke (bara en man som är tillräckligt säker på sin läggning kan klä sig i rosa, eller hur var det nu? Och det är man väl om man jobbar som skyddsvakt på Arlanda ; )



Elina, jag har minsann läst ditt inlägg men glömde att publicera det, sorry. Men nu är det på plats iaf ; )

2010-01-16 @ 18:23:08
URL: http://cazoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0