Vart är alla partypinglor nu då?

Nu har jag laddat inför lördag upp till tänderna (ironiskt nog har jag dessutom tandvärk) och vad händer. Inte ett enda säkert kort som hakar på...

Antingen så är det brist på barnvakt eller pengar. Surt när jag själv har både och ; )

Inte nog med det, lotten föll på att jag måste ta ut hästarna på söndag morgon vilket innebär att jag måste fixa skjuts hem på lördagnatten si sådär till kl 02. Det är enklare att vinna en mille på triss när man bor 3 mil rakt ut i skogen från krogen! Varför kan inte allt bara flyta på?

Insläppet börjar kl 19 och det råder killförbud fram till kl 23. Men Dalle har lovat att ställa upp om det krisar, han har tom erbjudit sig att klä ut sig till kvinna för att hålla mig sällskap, problemet är bara att jag är tveksam till om jag hittar ett par damskor i storlek 47...

Jag är så fast besluten på att ta tillfället i akt och gå ut och roa mig så jag ska banne mig göra det själv om ingen hakar på. Ok, jag kan ta sällskap av fröken Tequila, hon och jag brukar vara ett säkert kort vad gäller "toppform".

http://www.facebook.com/profile.php?ref=name&id=574964246#!/event.php?eid=270352584518

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0