Medryttare efterlyses!

Humm, har funderat i några veckor på om jag ska göra slag i saken och annonsera om en medryttare till Casse. Vet inte riktigt hur jag ska göra men faktum är att det är inte lätt att hålla en häst i kondition samtidigt som man har småbarn och en gubbe som jobbar större delen av de ljusa timmarna...

Hade önskat att mellan kl 10-14 hade jag min ovillkorliga "egentid", men verkligheten ser inte ut så och jag vill inte att det ska bekostas av min häst! Så jag funderar lite till...

Precis när jag sitter här och bloggar som bäst så ringer min vän och erbjuder sig att komma och rida ibland, underbart säger jag bara! Och finns det fler motionsridare där ute så tveka inte att ta kontakt med mig!

Casse är en helt underbar häst, både att rida och hantera och han har ett hjärta av guld. Jag har tillgång till superfina skogsstigar och ridvolt (sommarhalvåret). Jag kommer att lägga stor vikt vid personkemi er emellan då jag egentligen bara söker medryttare för hans skull, nja, och mitt dåliga samvetes skull...

Undrar just om man kan annonsera om "hundpromenerare" också? I så fall har jag tre villiga kandidater här hemma att tillgå!

Nu ska jag kolla på slutet på filmen År 2012, som jag somnade till igår. Det betyder inte att filmen är kass utan snarare vittnar det om en utpumpad 2-barns mor... Appropå ungarna, Elvira trampade snett idag på gymnastiken och vrickade foten så illa att hon inte ens kan stödja på den. Nu ligger hon och sover med bandage och foten i högläge, stackarn. Är det inte bättre imorgon så blir det ett läkarbesök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0