Bröllopsfotografen!

Sitter här och kollar igenom mina fotoalbum och hittade mappen med "Vårt bröllop". Då slår mig tanken att jag inte har några så vad kan det finnas i den mappen? Jo men visst, jag hade sparat 3 kort från dagen med stort D, där ser man. Och det är sannerligen bilder att minnas och vara stolt över, dessutom de tre bästa bilderna. Minns så väl att vi hade införskaffat en ny digitalkamera dagen till ära och minnsan utsett en nära släkting att få agera "Bröllopsfotograf" under hela tillställningen och vilket proffs han var. Han knäppte som värsta paparazzi under hela dagen och långt in på kvällen och vi hade av blixtrarna att döma en hel del minnen förevigade.

Att det fanns en massa inställningar att fippla med och att regelbundet kontrollera kortkvaliten var av mindre intresse och de 3 kort vi valt att spara och lägga i "Bröllopsmappen" kan ev vittna om den bristande kunskapen av ny teknik. Eller vad säger ni?


Här skär vi upp bröllopstårtan gemensamt,
 klart det är värt att föreviga efter bästa förmåga!


Och så ett till, ifall det första inte skulle duga.


Sen förbereder vi de nygifta att "smila" inför fotografen.
Ni ser ju hur otroligt lyckliga och medvetna vi ser ut,
 klockan är strax efter 16 och den härliga och
 dyra bröllopsfesten ska precis ta sin början, tjohej!

Självklart hade vi helgarderat oss denna dag och även anlitat en person som fick äran att filma hela kalaset. Men några veckor efter bröllopet hittade vi bandet utspritt över hela vardagsrummet, strax brevid förödelsen låg en mycket nöjd Fralla och beundrade sitt verk...

Hur var det nu... i nöd och lust!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag visste att det skulle föra något ont med sej att jag klagade över -28, imorse när jag klev upp hade jag ingen aning om vad som lurade utomhus, fick mej snabbt en syn av ytterligare påträngade 5 meter snö!!! Jag ska organisera ett slags täcke i himlen så när vi fått 2 DM lyfter man upp värme täcke i himlen och vips, skulle himlen få för sej att slänga ner en meter eller två så faller det på täcket och tinas bort. smart idé från mej kan jag tycke höhö

2010-02-27 @ 07:46:41
URL: http://mialicious.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gissar att du menar Finding neverland? Joo den har jag sett... Inte lika illa som King Kong men jo tack nog grät jag till den också. Haha.

Tur att de finns de som stöttande kan informera att man inte är ensam om dessa tårdrypande filmkvällar ;)

2010-03-01 @ 09:31:16
URL: http://jkc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0