Snabbresumé.

Ok, här kommer ett snabbinlägg. Vågen visade + - 0 igår, jag har alltså inte gått varken ner eller uppp i vikt denna vecka. Man kanske måste ta sig i kragen och gå med i viktväktarna iaf? Syrran gick med för 3 veckor sedan och har tappat nästan 5 kilo! Lägger mitt sista hopp till att jag idag kommer börja med samma piller men annat märke, kanske det gör susen? Det sista som lämnar en är ju hoppet...

Igår kom mamma över och vi hade en trevlig kväll tillsammans med Elvira och Let's Dance. Elvira den lilla olyckan har ramlat på gymnastiken i torsdags och igår satt vi halva dagen på akuten och röntgade den och 2 läkare fick känna och klämma. De konstaterade att det var en stukning och hon fick kryckor och hoppar nu på ett ben. Jag hoppas att hon "kommer på benen" snart, det är lite krångligare än vanligt att bära omkring på två barn samtidigt, ryggen har mått bättre, helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0