Reality reflektion...

Klev precis ur badkaret och fick mig en liten frågeställare på väg till tvättstugan för att klä på mig rena kläder. Hur sjutton lever man egentligen?

När jag låg och mediterade som bäst i badkaret delade jag sällskap av en nakenkatt som satt och balanserade på kanten, för er som inte äger en sådan skapelse kan jag inflika med att doften av renhet aldrig infinner sig i närheten av en sån, eller, som mamma brukar säga och ursäkta uttrycket. De luktar gammal kalsong...

När jag badat färdigt inser jag att jag inte har några rena trosor i tvättkorgen och vägrar smyga in i sovrummet där Nypnils ligger och sussar och är mer lättväckt än en nervös harunge. Jag rotar i tvättkorgen och drar på mig ett par av Dalles kallingar utan att reagera på det. Jag passerar tvätthon där Myrlingens (Ja, vi pratar fortfarande om Zelma Nypnils) bajsblöja ligger, det var proppfullt i blöjhinken när hon bajsade efter kvällsgröten och jag har totalt förträngt situationen i tvätthon. Nåja, öppnar jag ytterdörren som har isat igen så vaknar Zellisen med största sannolikhet, så jag tänker att jag ska tömma blöjhinken och blöjan i tvätthon precis innan jag går och lägger mig, då gör det inte så mycket att hon vaknar. Sen drar jag i vanlig ordning på mig mitt superunderställ, som är så otroligt fantastiskt så jag tom sover med dem på!

Nu sitter jag här och bloggar med handduk runt håret och "Analspricksreklamen" i bakgrunden på TV 4 och undrar om jag är "normal", för det här är en helt vanlig kväll hemma hos mig. Tragiskt eller totalt avslappnat, vem är jag att döma?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter helt normalt det där. :)

2010-02-10 @ 08:27:44
URL: http://oyvey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0