Min största pärla!

Här kommer lite bilder från dagen som har gått i hästens tecken. Det blev en barbackaritt på Cassuall som gnistrade ikapp med snön. Och ett kort på hans stallkompis Åke, som förövrigt letar efter ett nytt hem, ett mycket bra sådant, är du intresserad så hojta så kan jag vidareförmedla dig till hans ägare!

Ibland tycker jag att det är synd att Cassuall är så stor, hade han varit mindre hade han fått sova i sängen, han är min prins och jag kommer aldrig hitta en bättre häst. Är så evigt tacksam att ödet förde oss samman, för det var verkligen ödet. Han passar mig som handen i handsken! Har förresten bestämt mig angående medryttare. Kikar lite försiktigt åt det hållet så får vi se om jag snubblar över någon vettig människa som ser samma unika häst i Casse som jag gör.



En trött prins efter en promenad med snö upp till magen.


Finns det någon som har en vackrare häst?
Tänk er att insidan till och med är ännu vackrare, det är ju inte klokt!



Det är en konst att lyckas få med både näsborre och ögon från det här avståndet.


Stallkompisen Åke, med en far som har det välkända namnet Zoogin ; )


Kommentarer
Postat av: åsa

åhhh! vad söt han är! <3

2010-02-08 @ 22:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0