Bättre än ingenting...

Jaha, så har man ställt sig på den gruvsamma vågen igen, sedan förra veckan är det -0,6kg så man får väl säga att det går åt rätt håll iaf. Även om det kanske inte handlar om något mirakel så kan jag gott fortsätta knapra piller. Har ju trots allt gått ner 1,6 kilo på 3 veckor utan att anstränga mig det minsta, så det finns liksom ingen anledning att varken gnälla eller sluta med dem. Sen kan jag inte sluta fundera på hur det skulle gå om jag verkligen började banta också, då kanske man skulle rasa i vikt? Men jag har inte bråttom ; )

Ikväll blir det fredagsmys med familjen framför Let's dance, härligt!

Hur det blir imorgon har jag ingen aning om, är förkyld så hälften vore nog, men som det ser ut så har jag iaf lyckats få syrran att haka på, men hon är ett "Wildcard" så jag ska inte ropa hej förrän jag tagit mig över ån.

På återseende.... SOON!

Kommentarer
Postat av: Anki

Om jag kunde skulle jag ha hängt med!!! :) Puss å kram!

2010-02-12 @ 15:53:17
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0