Ännu mer tidsbrist....

Blir ett snabbinlägg nu också, sorry! Men jag hoppas att den som väntar på något gott har tålamod att vänta lite till vad gäller detta!

Vågen visade helt otippat - 0,2 kilo. Jag har vräkt i mig massor av semla, godis och glass, smörgåstårta, kebabrulle, tunnbrödrulle osv denna vecka så jag trodde nog att jag iaf stått still ; )

Har massa roligt att blogga om och inspirationen verkar aldrig ta slut. Jag tänker berätta om när jag och syrran riskerade livet i Harsa bakom 3 skenande Dobisar och en hyrd värstingspark, sen måste jag ju avslöja när man tillhör kategorin "Jag speglar mig bara om jag råkar passera en spegel" vad som kan hända. Helt bortgjord, jag lovar!

Ikväll ska jag glo på melodifestivalen med familjen och hålla en tumme för Darin och Alcazar, fast jag inte ens hört deras låtar, opartiskt och vidsynt, jag vet....

Vi hörs snart! (Kanske redan ikväll)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0