Här kommer det...

... utlovade viktresultatet!

- 0,7kilo, nu är jag på rätt väg igen och det känns som att jag hittat balansen nu, 0,7 kilo verkar vara veckoresultatet på min diet, ett hekto om dagen är helt ok så länge det håller i sig...

Har varit så jäkla duktig och börjat trampa på orbitreken varje gång innan duschen/badet, 15 minuter och svetten lackar. Alla som känner mig vet att jag inte är sån, känns nästan overkligt att jag skriver dessa rader till och med ; )

Nu ska jag åka till Ljusdal med Elvira och lämna in min mobil på lagning, den är helt väck och knapparna fungerar inte som det ska, vet inte om jag ska avslöja att Zellisen använder den som sugsak x antal gånger om dagen och kastar runt den så fort hon kommer åt, eller om jag ska tiga...

Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0