Barnkalas, en bantares tortyrkammare!

Har gått ner -1,2 kilo den här veckan och Ben och Jerry glassen är inköpt och ligger i frysen och flörtar med mig varje gång jag öppnar för att ta fram en påse frysta grönsaker eller nått annan "smaskigt". Kanske, kanske man får sätta klorna i den nästa fredag. Endast 1 kilo kvar till mitt delmål på 10 kilo ; )

Igår fyllde som sagt Elvira år och jag fixade med glass, chokladsås, maränger, grädde, bullar, chokladbollar, sockerkaka och tårta, samt gjorde iordning ungarnas godispåsar, vilken tortyr för en bantare!!!! Men jag ska erkänna att jag tog en minimal tårtbit och slickade rent sockerkaksbunken, samt åt upp två godisar som "var trasiga", får se om nästa veckas viktresultat straffs pga detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0