8 år som fru Egerbrandt, det ni!

Jaha, så var påsken till ända och jag har verkligen sett till att njuta av den till fullo!

Vännerna har åkte hem och allt har återgott till det normala här hemma, men shit vad skoj vi haft!

Idag firar jag och Dalle 8-årig bröllopsdag, jag är riktigt stolt över den bedriften, inte många som står ut med varann så länge ; ) Och fler år blir det, lita på det! Idag kom han hem efter ett möte i Delsbo med 20 röda rosor.

Ser fram emot helgen som vi tillbringar på tu man hand i Spanien, vädret måste bara vara bättre där, även om det skulle hällregna varje dag. Här ligger snön fortfarande i drivor och det ser omöjligt ut att det ska vara barmark lagom till midsommar, suck!

Nu ska jag ut och fixa iordning i stallet, hästarna har börjat gå på lösdrift nu och jag tror de tycker det är skönt att få gå ute dygnet runt. De står och smaskar halm från lösdriften flera timmar om dagen, Casse kommer bli superfet!

Dusky fick 4 ungar på långfredagen och Sushi kommer få ungar nästa vecka, Elecra är också dräktig och väntar smått i maj, äntligen lite kattungar på G!

På återseende!

PS: Ska bli tragiskt att väga sig på fredag, har ätit hur mycket onödigt som helst över påsk, buhuhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0