Jaktlycka?

Ja, som jag skrev i ett av mina tidigare inlägg så är jag alltid "på jakt" även om jag inte är i behov av något speciellt. Jävla blocket, nu har de gjort det igen, dvs slängt en annons i ansiktet på mig som jag bara måste visa intresse för... Det innebär att det blir en hel del omorganisering här framöver, om det visar sig att intresset består på söndag, då det är dags att åka till Stockholm för inspektion av min ev erövring, eller rättare sagt erövringar, 3 nya skönheter är på intågande... Hur ska gubben stå ut med mig?

PS: Tydligen finner man det vassaste forumet och de elakaste människorna i.... PELARGONEFOLKET! Visst var det otipat? Jag menar, men orkar bråka över en planta hit eller dit?


Kommentarer
Postat av: Maggan

Hmm tro vad det är för sorts skönheter... vi som läser får väl som vanligt hoppas på bilder!!!

2009-09-11 @ 23:29:28
URL: http://www.123minsida.se/Dolleminas
Postat av: Elina

Hjälp, vad ska du nu köpa?



Blir det någon ridning i morgon kväll då? Jag hade hoppats på att hinna lastträna, men det har jag inte hunnit med såklart....en annan gång får det bli..

2009-09-12 @ 19:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0