Vart drar vi till helgen?

I helgen har jag och Dalle bestämt oss för att ta en tripp någonstans, frågan är bara vart? Både barnvakt och djurvakt är ordnad, det var evigheter sen vi var iväg på tu man hand. Antingen blir det Birka Paradise, Stockholm eller till syrran och Johan i Eskilstuna. Svåra val!
Nu börjar Hells Kitchen och motionscykeln har redan fått sig en omgång så man kanske skulle passa på att njuta lite av glassen jag köpte idag, Ben och Jerry's, finns det någon godare glass? 50 spänn för ett litet packet och värt varenda öre! Inte klokt! Men jag ska nog vänta tills Dalle dyker upp, som just nu ligger på stallgolvet och slipar golvet. En lydig man är en lycklig man, det ska jag hälsa honom när han kommer in. Förhoppningsvis får vi iin hästarna senast nästa vecka, det kommer bli skitfint!!! Det snöade idag så det börjar bli hög tid att få in dem på nätterna, även om de har tillgång till lösdriften så vill man på något sätt ändå ha in dem i ett stall!

Ben och Jerry's here I come!

Kommentarer
Postat av: Lina - 3 barnsmamma&gammalfjortis

Ähh knulla bör man göra innan tävligar.. dom bli ju minst 20 gram lättare ;)



Måste ju ta och berätta att Lola blev IC nu i helgen som var! stolt matte

2009-10-06 @ 22:59:03
URL: http://www.gammalfjortis.se
Postat av: Maria Wållner

Jo det finns faktiskt en godare glass ;-) Icas egen, typ rund förpackning (rund)och lika dyr. Cookie och kolasås, så galet god! Nästan taskigt att tipsa om den, man blir beroende:)

2009-10-07 @ 11:53:54
URL: http://dinolito.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag och Johan har också hamnat i Ben ´n Jerrys träsket....livsfarligt god glass!!!! :P

2009-10-07 @ 16:21:05
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0