Shit vad frustrerande!!!

Jag har just blivit frantagen en av de sjalvklara manskliga rattigheterna, namligen en fungerande dator )utropstecken ganger 100}.  Min vanliga dator har en krachande harddisk. Den jag anvander mig av nu saknar de nordiska bokstaverna med prickar over, darav detta flummiga inlagg. Inte heller mina favoritsymboler finns att tillga, Dessutom ar den sa liten sa jag maste anvanda mig av forstoringsglas for att se den. Hur ska jag overleva nu da, fragetecken...

Finns nagot datasnille inom rimligt avstand sa kraver jag en akututryckning till Per Andersgarden NU!!!!!!!!!! Ha ha, hittade ! tecknet nu, men det var inte latt att se!!! Och ? fanns dar understreck ska vara, ja, ni forstar val med detta inlagg att jag sitter i skiten nu, rejalt!!!

Kommentarer
Postat av: åsa

Hahahahahahahahahaha!!! andas Hahahahahahahahahahahahahahaha!!

2009-10-06 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0