Hur lång är navelsträngen?

Ja, det blev visst lite ändring i helgen, men till det bättre (hoppas jag). Jag och Dalle åker redan imorgon ner till Eskilstuna för att umgås med syrran och hennes karl, dagen efter åker vi till Stockholm för lite shopping och senare samma dag blir det kryssning. Tanken var att vi bara skulle vara borta ett dygn men eftersom vi blev erbjudna både djurvakt och barnvakt 2 dagar så tog vi chansen. Men om navelsträngen kommer räcka ända ut på finskt vatten återstår att se, saknar ungarna bara vid blotta tanken...

Men kul ska jag ha och jag ska vara helt slut när jag kommer hem igen, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Å så kul............. Ha det super bra !!!! Å lukta på många goda parfymer åt mej oxå.......



// Jenny Othello å Vilja den "brunauppstudisgadumdrygadobermannen"

2009-10-09 @ 08:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0