Förtroendeingivande konsulent va?

Idag skulle jag och en vän iväg på lite kennelkonsulent uppdrag och stressad som vanligt när man ska lämna ungarna hos barnvakten och försöka passa tidsschemat höll jag på att göra bort mig rejält!

Jag tog en snabbdusch, deo, borsta håret och raffa åt mig några neutrala kläder inför uppdraget som SKKs ansikte utåt. Fick tag på en av mina svarta T-shirts och tänkte att det blir ju bra. Krängde den över skallen och stack ner i hallen för att hoppa i skorna. Som tur var är jag 0,01% fåfäng så jag han blicka förbi spegeln i all hast och såg någonting rejält "oneutralt". Tröjan jag hade hoppat i var till viss del svart, men jag upptäckte ett stort tryck jag aldrig sett för som löd:

Fäbojäntan, en svensk klassiker!

Vilken jävla tur att jag inte hann sticka iväg iförd denna skapelse!

Och frågan återstår, hur i helvete har den tröjan hamnat i min garderod??? Jag misstänker att det är min kära syster som bott hos oss över helgen som djurvakt som känt sig som hemma, för annars har jag ingen aning!

Nå, Åsa, är det din tröja? Den återfås mot detaljerad beskrivning ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

asg hahahahahaha asg hahahahahaha ja jag kan hålla på så i all oändlighet Jösses, jag ser framför mej när du tar av dej jackan innanför dörren vid "mötet" å de ser DEN tröjan. asg



Vad SUUUUUUUPER trevlig helg ni tycks ha haft, å så fin du var på kortet! Snygg i håret som fasen jue !!!!



Kram Jenny Othello å (fortfarande en) fasligtjobbigthundtokig Vilja !

2009-10-14 @ 10:38:23
Postat av: Cederhall...

Hahahaha.....ajabaja,inte skylla på syster nu...bara att erkänna att Fäbojäntan kanske har varit en favorit eller nåt?? hahaha ;-))



// Herr Cederhall

2009-10-14 @ 10:58:03
Postat av: mammamusus

hahaha!!! Vicken höjdare!!!

2009-10-14 @ 15:14:28
Postat av: Linda

Äsh va fasen, allt klär en skönhet....

Du är ju faktiskt ett riktigt Snyggo!!

Ha det!

Linda

PS! Operation uterum är inledd, du vet vad jag menar....

2009-10-14 @ 17:48:41
URL: http://www.neverfading.nu
Postat av: åsa

Hihi! Hur har den hamnat hos dig?? Min fina tröja som jag köpt på loppis för en tia =0)

2009-10-15 @ 12:03:24
Postat av: Anki

Hahahahaa!!!! ASG!!! Nästan synd att du upptäckte det innan du åkte, hade varit kul och hört vad som hänt annars! ;P

2009-10-17 @ 14:51:51
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0