Det råder dimma på internet!

För när man har 2 nakenfisar under samma tak, dvs Peterbald fröknar, som dras till värmekällor händer det typ 50 gånger på en dag att man hittar dem trynandes på laptoppen. De ligger och småpruttar över tangentbordet och skapar stora fettfläckar på skärmen så man tror det råder dimma på internet. Igår när jag hade besök frågade gästerna varför jag hade en öppen laptop med en annan laptop över tangentbordet? Det är ett måste med två bärbara datorer om man inte ska bli tvungen att omprogramera hela systemet dagligen, funderar på att köpa en spikmatta och lägga över datorn så man får ha den i fred. Hur gör ni andra kattägare, för jag misstänker att jag inte är ensam om mitt lilla bekymmer?

Tips emottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Haley

Värmedyna! :D Jag har en vetevärmare som jag värmer i mirkon och sedan lägger i elementsängen. Den är väldigt populär! :D

2009-10-07 @ 15:38:02
URL: http://ettparoron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0