Är jag en missbrukare?

Idag när jag skulle in och kolla på forumet jag nämnt nedan så ploppade denna text upp i ansiktet på mig:

Tillträde nekas

Du kan inte besöka den här sajten. Sajtvärden har inaktiverat medlemskapet på den här sajten. Medlemskap kan t ex inaktiverats om sajten har missbrukats eller om regler inte följs.



Förstår ni hur full i skratt jag blev. Jag var ju naturligtvis inte sen med att fråga vad detta berodde på och än har jag inte fått något svar från herr moderator. Kanske aldrig får något heller, vad ska han säga? Tror inte att han frivilligt vill erkänna att det beror på vad jag skrivit i min blogg och att han blev sur. Det är ju att erkänna hur småsint han är och att han faktiskt är så nyfiken på mig att han hittat hit.
Har för övrigt kontaktat 2 jurister för att ta reda på vad man får publicera på en blogg och inte, om det är som jag misstänker tar inte historien slut här, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: mammamusus

Hihi!! Va roligt!!!En surkart med vispgrädde på.Smaskens!!

2009-10-05 @ 21:57:34
Postat av: Haley

OJ?! :O Ja, det var då inte högt i tak där inte... :/ Om det hade handlat om rena påhopp så hade jag förstått, men bara för att man har annorlunda åsikter? Näää, jag kan ärligt talat inte förstå varför du har blivit avstängd.

2009-10-07 @ 15:40:47
URL: http://ettparoron.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0