Skam den som ger sig!

Imorgon åker Sanna, min kompis, och provrider ynglingen iaf, skam den som ger sig. Eftersom jag som sagt drabbats av feghet på äldre dar så hoppas jag att han hellre inte ens fungerar för skänklarna än att han travar runt på tygeln och bockar. Men jag tror nog att det är som ägaren säger, en lugn harmonisk kille med hjärtat på rätta stället.

På tisdag kommer vår lilla Molly hit och Dalle har fullt upp med att bygga hage! Hoppas bara att "min" häst hittar hit snart också. Imorgon kommer mer information. Håll tummarna nu för att han inte slänger av Sanna och beter sig som förväntat!

Skickade bilder på underverket till syrran nyss och hon fick granska bilderna noggrant. Vi kom överens om att han såg ut som en liten pojkspoling, men att han nog kunde bli vacker med tiden och med muskler på rätta stället. Sen att han har en rosa snopp fick vi ha överseende med. Syrrans pojkvän fyllde i i bakgrunden att det minsann inte alls var något fel på rosa snoppar, för det hade han också. Ja, det kan ju ligga någonting i det, men jag föredrar svarta snoppar på hästsläktet iaf! Undrar just om Dalle skulle klä i svart mandom? Få se, vart har jag lagt spritpennan nu igen...

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, häst:-) Den vill jag se. Skicka bilder:-)

2009-06-09 @ 23:23:53
Postat av: Misan

Martina! Äntligen en blogg värd att läsa!!! Du är upplagd bland mina favoriter, och jag lovar att återvända ofta :-)



Kraaaaaam Misan

2009-06-10 @ 12:26:53
URL: http://www.misansweden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0