Mitt första ridpass avklarat!

Nu är det gjort!

Tanten lyckades både komma upp i sadeln, rida ett pass och hoppa av utan vare sig hjälp eller krämpor! Cassuall skötte sig jättefint trots att det precis när jag skulle sätta mig upp började regna och storma, typiskt! Men ovädret drog förbi ganska snabbt och det var riktigt kul, jag kände mig som fjorton år igen! Borstade även igenom honom överallt, hittade en fästing som blev kortlivad och provade att kratcha hovarna, det gick super och sedan avslutades omvårdnaden med en liten mysstund och massor av pussar, han har en helt underbar personlighet och är en riktig myskille!
Elvira red också, på Molly. Hon sa efteråt att det gick SUUUPERBRA!!!
Imorgon ska nog vagnen ha hunnit torka, då blir det en tur i den, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0