Imorgon smäller det!

Jag börjar äntligen få lite pejl på hur man kan förändra i bloggen till en mer personlig stil och har lyckats lägga in lite bilder. Klockan är på tok för mycket nu, anledningen till att jag fortfarande är vaken är antagligen min envishet. Gubben har äntligen fått i båten och jag har suttit här men ett plåster till bebis på armen och bara väntat på att få lite mammatid...

Ska vara klok nog att gå och lägga mig nu, men imorgon hoppas jag att bebis är lite mer självständing så jag kan få fixa lite här inne ; )



Elviras kanin, "Ida-Brita" har fått ungar inatt, 7 stycken. Här kommer en bild på våra kaninburar!

Kommentarer
Postat av: Ronja A

Fina burar! vad är det för ras på ninerna?:) var 2 år sedan det föddes kaniner här, bara en mystant modellstörre(8kg) som springer fritt hos föräldrarna finns kvar, men vi har ett härligt gäng med 15 råttungar att pyssla med istället och Felix älskar att titta på dem(han hoppas någon ska lyckas rymma och bli mellanmål)

Mvh Ronja

2009-06-04 @ 01:18:20
URL: http://www.lightsmarsvin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0