Vart fan är hon???

Tydligen har jag anklagat min oskyldiga 6 åring för att ha släppt lös katten för ett par dagar sedan. Men tydligen behärskar katten "Rakel" att öppna dörrar själv... Igår möttes vi återigen av en glad, gossjuk Markus i hallen. Inte ett spår av Rakel och nu har jag tom lagt ner sökandet. Hon är spårlöst försvunnen!
Nåja, någonstans i huset finns hon, frågan är bara vart! Tur att syrran kommer upp på dop den 16 augusti så kanske hon kan leta fram henne, för jag kan det uppenbarligen INTE! Snart tycker jag om den katten lika mycket som en skata... Anki, är hon försäkrad? ; ) För jag tror banne mig att jag måste röka ut henne, synd att man inte har Bianca tillgänglig, då hade det varit lätt. Munkorg på, nyäten och sen släppa in henne i huset. Skulle antagligen inte ta mer än ett par minuter att hitta henne då!

Ha det gott mina vänner!

PS: Någon som har en kattfälla att låna ut, eller en grythund?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha Kira har ärvt sin mors katt lust här i livet ialla fall =)

Men som sagt, munkorg på annars slutar det illa, en kompis katt saknar lite päls på rumpan sen sist hehe =)

2009-07-23 @ 21:30:25
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0