Hur är man funtad egentligen?

Tänk vad fiffigt det är med YouTube, hur gjorde man förr i tiden, det har jag glömt? Och som någon sa. "Det som inte finns på YouTube har aldrig hänt!" Så sant, så sant! Tänk vad många musikklipp nedan jag har hittat idag!

Förresten, Nils-Oskar, Skriknils, Nisse, Illibäsen, Myrlingen, you name it, jag menar förståss Zelma, har fått sin första tand idag, gulligt!

Satt och tänkte på en sak på väg hem från ICA idag. Finns det saker som jag aldrig tänker göra? Antagligen massor, men som vadå? Man kan tex vara modig fast på olika sätt. Jag har hoppat Bungyjump över Umeälven, men skulle inte våga gå in på ICA och köpa enbart en gurka och Vaselin, bara en nunna skulle få förståelse för ett sånt köp. Jag vågar sjunga Karaoke på en bar i Turkiet, men inte hålla tal inför närstående. Jag vågar ta en ensam promenad med hundarna en mörk novemberkväll i skogen, men inte gå under en stege, lägga nycklar på bordet eller avstå spottandet efter den svarta katten som sprang över vägen. Jag vågar inte gå i bikini på offentlig plats men håller gärna föredrag inför publik. Lider av tandläkarskräck och får jag välja så föder jag hellre barn än lagar hål. Visst är det märkligt hur man är funtad?

PS: Till Mia, det gick skitdåligt i Alfta, Zolee fick HP och Heffa en slät 1:a... inte mycket att uppmärksamma liksom...

Kommentarer
Postat av: mammamus

Aha...fler som var missnöjd med Alfta alltså...tror domarna var sur den dagen...

HAR DU!!!!hoppat bungyjump!!!!

Mig finge dom söva och skicka ut över kanten,jag skulle aldrig ALDRIG!!! göra nånting dyligt!

Nu blir jag imponerad!!!

2009-07-17 @ 01:56:20
Postat av: Martina

Jepp, jag har hoppat bungyjump utan att bli nersövd, men killen som arrangerade detta puttade mig utför kanten när vi var högst upp, 65 meter upp i luften! Har aldrig upplevt något liknande, trodde jag skulle dö. Men häftigt var det!

2009-07-17 @ 11:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0