Spökutbildning pågår!

Hoppsan, det blev ingen vidare uppdatering igår, antar att Fredagsmyset höll i sig ; )

Idag har jag varit iväg på spökutbildning, dvs M2 utbildning för att få behörighet att bli B figurant på MH. Det är inte så bara att spöka ska ni veta, "man skall skrida fram likt en lucia" och en tjej med rött hår har ju knappast fått öva på den färdigheten innan, vem har sett en Lucia med rött hår? Vi skulle även lära oss att färdigställa en MH bana, dra i snöre till både Dumpe, Lilla bytet och Skrammel och lite annat smått och gott. Imorgon blir det fortsättning!

I onsdags var jag som sagt iväg på lektionsridning med Cassuall och jag kan bara säga att det gick över förväntan, han jobbade på jättefint och hittade formen på en gång, underbara häst. Dessutom var han mycket lättlastad, nu dröjer det 2 veckor innan nästa lektion och jag LÄNGTAR! Igår var jag ute och red en tur i skogen, han gick fram överallt och njöt lika mycket som mig av turen!


Kattungarna mår bra och växer så det knakar! Här kommer en bild på familjelyckan!



En bild till föreställande den röda honan, tuttandes för fulla muggar!



Tja, det var väl allt för den här gången...

På återseende, Martina, med rätt att spöka!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Guuu så söta ungar! Tur kira vill smaka på dom små liven annars hade jag nog samlat på dom =)

Visst är det skoj å gå M2 utbildningen, jag har varit Lucia men det var f-n så mycket lättare å "skrida" fram på plant golv än i snårig skog, det kräver en viss finess vill jag lova!

Ha det gott!!

2009-07-04 @ 20:13:21
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se
Postat av: Ronja

Fy vilka sötisar, helt underbara!

2009-07-04 @ 23:01:48
URL: http://www.lightsmarsvin.se
Postat av: Jenny

Tänk när de fyra illbattingarna jag ahr hemma var så små... det var tider det... ;)

2009-07-06 @ 09:24:03
URL: http://jkc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0