Sorry, ingen var till mig.... men jag hittade en "Raggsocka" ; )

I måndags styrde jag och kära mor (som äntligen fattat vad man ska beblanda sig med för ras) kosan mot Tystberga och hämtade upp två små sockersöta Frallbebisar. Den lilla gula med vita tecken skulle få flytta hem till min mor och den andra gullungen skulle vidare till Sundsvallsområdet... Sorry, men ingen av flickorna fick adress Per-Anders Gården... Men hade Sundsvallsbon ångrat sig så hade jag utan tvekan varit lycklig ägare till en gul/vit skäckfröken, hon var så söt så det var olagligt!

Hur som hellst, min lilla familj utökades ändå, igår kväll flyttade en lååångväga gäst hit, "raggsockan" som min kompis spontant beskrev honom. En mångfaldigt prisbelönad Peterbaldgosse behöver inte vara vackrare än vad betraktarens öga beslutar! I vilket fall som hellst så är jag mäkta stolt över denna "Raggsocka" som ursprungligen kommer från Litauen och har gjort en mellanlandning i Helsinbgborg för att till slut hamna här uppe i norr. Nu jävlar ska det väl bli "Skalle Pär" bebisar här ändå. Håll tummar och tår nu gott folk, fler nakenfisar åt folket! (Men mest åt mig)...

Jag presenterade honom för min dotter idag och hennes första reaktion var:
- Men HERRE GUUUUD! Vilka ögon han har!
Ska försöka ta några skönhetsbilder på min vackra champion från öst bara han får landa lite först. Strålkastarljuset gör sig inte så bra i kattlådan där han sitter och funderar just nu.

Vill lite diskret bara nämna att detta inte hade varit möjligt om inte uppfödare emellan hade varit villiga att sammarbeta. Tusen tack för denna chans Isabelle!

Kommentarer
Postat av: Haley

Meeeeeen! En till pebbe! Yay! Och från Isa! :D Henne har jag mailkontakt med. Hon verkar hur trevlig som helst! :D OMG! PEBBISAR! Ge mig!



Måste haaaa! :O

2009-12-26 @ 20:03:30
URL: http://ettparoron.blogspot.com
Postat av: Linda

Åh, vad roligt. Hoppas det blir nakenbebisar nu!!!

2009-12-26 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0