Snart är det dags!

För vår årliga nyårstradition, valpköpare och vänner från landets alla hörn är på ingång! Lika trevligt varje nyår att få fira på bästa tänkbara sätt, dvs med sina vänner! Hoppas bara att det blir lite varmare ute, för fråga mig inte om det ens är möjligt att elda i vedtunnan så man härdar att krypa ner, man får väl ha toppluva på sig så inte håret fryser av ; )

Ska försöka få upp tjejerna på hästryggen också, nu när det finns 2 stora hästar att rida, så ska jag minsann ta med dem på mina fantastiska vinterstigar!

Annars blir det väl mest hundprat, bastubad och öl som står på menyn!

Ska försöka ta lite bilder dessa dagar så ni får se hela ligan, men det lär väl behövas redigeras en del är jag rädd, iaf om man ska tro på tidigare erfarenheter... helikoptern, nakenbad, tjuvrökningar och annat galenskap som brukar fastna på bild runt nyår!

Kommentarer
Postat av: mammamusus

Nänä..inga redigeringar!! Lät ganska spännande det där.....;)

2009-12-29 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0