Idolfinal och rättvis förebild?

Sitter här i soffan och tittar med spänning på IDOL, finalkväll och allt. Gubben har bjudit upp en vän från Gävle så han sitter i bastun och badtunnan och lär inte synas till förrän framåt morgontimmarna om jag känner honom rätt... Elvira ligger och sover här brevid och Zelma sover sött i sin säng (peppar, peppar).

Jag gillade ju Tove skarpt men eftersom hon tyvärr åkte på målsnöret så känns det naturligt att hålla en tumme för Erik, som jag haft som andrahandsval. Tyvärr håller Elvira på Calle och hon har bett mig SMSa en röst på honom... Fan, hur gör man? Tänkte först att jag inte skulle rösta alls, för det gör jag ALDRIG annars, men det kändes fel eftersom hon ligger här brevid och tror att jag sköter ställningarna.

Jag gjorde det enda rätta, SMSade Calle en gång men skickade sekunden efter 2 röster på Erik, he he he, man får inte vara dum! Samvetet är rent, jag röstade på Calle som jag lovade och allt är frid och fröjd. Nu är det bara att vänta och se, om knappt en timme får jag veta om min röst blev den avgörande ; )

Imorgon sticker jag och Elvira söderut, laddade till tänderna! Ska försöka hitta till Dobermannringen och se hur många som ställer ut olagligt kuperade hundar, lär väl finnas en och annan. Grrr.... Kanske man skulle anmäla dem på plats så får jag tillfälle att lära Elvira vad som är rätt och fel och hur man ska agera om någon medvetet fuskar ; ) Gäller ju att leva som man lär ; )

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det kul åt mej oxå, ja kan inte åka dit.....Å hitta fuskarna fniss



Kramar Jenny och Othello !!!!

2009-12-13 @ 08:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0