Har jag fått mitt sista nyp ikväll?

När Elvira var i samma ålder som Zelma så hade hon en fetish, nämligen öron! Hon älskade mina och Dalles öron och hon visade med all tydlighet att det inte gick att somna utan ett öra att pilla, nypa och dra i. Det hör till att hon hade rejäla nypor och varje kväll var det dags att gå in i tortyrkammaren för att försöka värja sig från att få öronen avslitna av en liten martyr. Att vi ens har dem kvar idag är ett mysterium men helt klart måste de sitta väldigt hårt fast i svålen. Varje kväll när hon äntligen hade somnat smög vi oss ut, varje gång svärandes över vårt extremt knarriga sovrumsgolv, varje gång med varma, dunkande och högröda öron, ibland med en liten tår i ögat också. Det är sannerligen inte lätt att vara småbarnsförälder.

Nu, när barn nr 2 kom så helgarderade vi oss och bestämde omedelbart att denna unge skulle minsann få lära sig den hårda vägen, hon skulle få bevisa att det går att somna utan göra allt för att slita av oss öronen. Noll tolerans har vi haft och det har ju fungerat otroligt bra! MEN, vi klarade uppenbart inte att undgå tortyrkammaren denna gång heller!!! Denna unge, som bla går under benämningen "Nypnils" har verkligen levt upp till sitt namn med högsta betyg. För istället för öron har hon en utpräglad fetish för skinnypning. Hade det funnits SM i skinnypning hade hon varit mästare, utan konkurrans! För det finns ingen som kan nypas så som vår lilla Zelma!
Denna "gåva" har hon utövat sedan dag ett och favoritplatser är gäddhänget, halsen, tuttarna och ansiktet (gärna ögonlock och läppar), som ni hör har hon valt sina nypställen med stor omsorg... För fan vad ont det gör!!!!
Jag har varit blå på dessa ställen i snart 1 år och herre min skapare (trots att jag är hedning) vad jag är trött på det! Har verkligen försökt lura henne också med tex gelepadden som satt på musmattan, skumgummi och ballonger med ytterst lite luft, men ni ska bara veta hur svårt det är att göra fejkskinn! Hon vill ha det allra tunnaste skinnet på oss och det skall rullas hårt mellan tumme och pekfinger i ett perfekt pincettgrepp, med rakbladsvassa naglar och gud nåde om man rycker till, det innebär per automatik att hon blir vaken i minst 5 minuter till. Nej, man ska ligga blickstill utan att yppa ens ett litet kvidande. Men somnar det gör hon! 

Ikväll fick jag en snilleblixt, vad som kan vara lösningen på vårt bekymmer och det kan hända att jag fått mitt sista nyp ikväll. Jag tänker, inför morgondagens kvällsrutin, vara iförd Dalles våtdräkt!


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, det var en rolig rubrik, jag läste och läste och läste och väntade på slutklämmen om ditt sista nyp....men det visade sig att du inte alls associerade till samma nyp som jag föreställde mig haha, jag blev helt lurad:)

2009-12-17 @ 10:58:11
Postat av: sofia

Måste bara säga att du är en helt otrolig bloggerska.

Fortsätt med det.

Fick din sida av en god vän till dig för att se hur fint ni bor.

Men blev lite nyfiken och vart tvungen att läsa lite.

Och jag har skrattat så jag fått ont i magen,.

BlondinBella kan slänga sig i väggen.

Önskar dig lycka till med ditt fortsatta bloggande .

Behövs fler som du.

Mvh Fia

2009-12-27 @ 00:09:48
Postat av: Martina

Vad kul att även "okändingar" hittar hit och tack för att du finner min läsning intressant. Hoppas vi "hörs" igen!



Ha det, Martina

2009-12-27 @ 11:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0