Humm....

Tja, det gick väl sådär med mitt krav att blotta er, men tack till alla som gjorde det. Det var en bråkdel av alla som besökte min blogg som hade mod nog. Vad kan man dra för slutsatser av detta då?

* Det finns besökare som inte vet hur man lägger in kommentarer.
* Jag har många fiender som inte vill avslöja att de håller koll på mig.
* Det finns en hel drös med vänner som inte vågar erkänna att de är bloggnördar offentligt.

Och inte vet jag vad som är värst, ha ha ha!

Hur som hellst, idag har Dusky kommit på att kattungarna inte är för tunga för att bäras upp till Elviras loftsäng, nu är frågan hur jag råder bot på detta då jag inte vill riskera att någon faller ner i golvet. Jag misstänker att det slutar med att hon och bebisarna får flytta in hit till vardagsrummet istället, till både Elviras och Duskys stora sorg!

Återstår att se hur jag löser detta...

God natt på er alla där ute, nu kryper jag ner i sängen med gubbe och unge och tittar på en film ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0