Furuviksdagen i bilder ; )

Här kommer lite bilder från helgens bravader!


Elvira klappar getterna!


En get som kommit på hur man undkommer alla jobbiga ungar?


Den här stackarn fick typ 100 nospussar av mig, hjärta i pannan och allt, gud så söt!


Min familj, PURE LOVE!


Efter getklappningen fick Elvira och Heffa tvätta händerna ; )


Elvira på väg mot restaurangen, hon var "vrålhungrig"!


Elvira tog kort på lillasyster Zelma som undrade vad som stod på menyn!


För att undvika att Elvira skulle svälta ihjäl i väntan på mat så fick hon låna kameran en stund, här är karusellen som jag ville att vi skulle åka, men där har man ju sedan en tid bränt sina broar... Hon ville inte åka någonting, bara fiska i fiskdammen... suck!


Det var lagom mycket folk i farten, värt att föreviga enligt Elvira.


Hon tog även kort på det fina vädret.


Här vet jag inte vad hon ville visa? Sin konstnärliga sida kanske?


Efter maten ville Elvira gå vidare, "Snälla mamma blicken".


Dalle, som är en köttälskare utan gräns, lämnade kvar allt kött på sin tallrik och menade att miin vegfärs smakade mer kött än hans portion, att han har länsat tallriken på alla grönskaker vittnar mer om hur hungrig han var och hur äckligt köttfärsen var än något annat. Dessutom är han "dumsnål skorpion" så ni kan ju tänka er hur illa det var... Aldrig mer Taccotallrik på Furuvik kan jag lova!


Efter mycket tjat fick jag iaf med mig Elvira på den simplaste bergochdalbanan genom tiderna, "Larven" eller vad den kan ha kallats för? Kan ju säga att "Nyckelpigan" är en rysare i jämförelse... Trots det så skakade Elvira som ett asplöv och var orolig över att solglasögonen skulle flyga av, totalt riskfritt om ni frågar mig.
Kan även tillägga att jag åkte "Spöktåget" själv, i rent studiesyfte för att inte riskera att Elvira får ännu mer men av mina påhitt (läs Helvetesfärden i tidigare inlägg). Jag utvärderade att "Spöktåget" kommer att dröja för Elviras del.... länge....


Och på begärna kommer här en bild på den barnvagnsåkande Frallan, hej och hå!


Kommentarer
Postat av: Anki

VÄRLDENS FINASTE FAMILJ!!! :)

2009-08-25 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0