Usch vad jag är bortskämd!

Nyss hemkommen efter en liten tripp till Sveg för att informera om kennelkonsulentutbildningen i september och värva en kandidat. Lite småmysigt att sitta i bilen 26 mil helt för sig själv, man hinner rensa skallen rätt bra på den tiden!

Ridvolten är i stort sett klar nu och jösses vad sugen jag är på att prova den!!! Fast vi ska upp med vitt trästaket runt också, som pricken över i. Jag skämmdes faktiskt lite idag när jag stod och tittade på när 4 karlar jobbade så svetten lackade bara för min skull. Jag hade nöjt mig med en plätt åkermark med lite grus över. Nu blev det ju överambitiöst då grävmaskiner, traktorgrävare och lastbilar körde av och an, dessutom använde de en laserpekare så den blev exakt plan och grävde dräneringsdiken runt om, 100 kubik sand och x antal stenmjöl och herre gud vad mycket jobb det blev. Fy fan vad jag är bortskämd och iiiiiii vad jag är glad för att jag har Dalle, kommer aldrig hitta en bättre karl! Puss på dig (om du nu läser detta) DU ÄR BÄST!

Han håller just nu på där ute för att hinna klart tills imorgon då det ska komma regn.... och här sitter jag och bloggar.... fast jag har Zellisen i knät så helt "arbetslös" är jag faktiskt inte ; )

Kommentarer
Postat av: åsa.e

man får det man förtjänar =)



Kram

2009-08-25 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0