Tula och Elvira i det blå!

På tal om idiot, här kommer en till film som jag filmade när vi var nere vid vår bastu och badade med hundar och ungar. Men såklart fattade jag inte bättre än att hålla mobilen lodrät och filma och hur bra blev det då? Eller går det att skruva på filmen?
Tula var fast besluten att fånga Kanadagåsen som nöjd låg och guppade lite längre ut, tyvärr är det praktiskt omöjligt när man tror att man simmar hundsim genom att gå på botten med bakbenen och veva med frambenen i en lodrät pose... Hon kommer aldrig lära sig simma på riktigt men roligt har hon, hon älskar vatten!
Elvira älskar också vatten och en period hade hon en nojja genom att säga "Badapotta", jag frågade varför hon sa så hela tiden då det näst intill drev mig till vansinne, hon svarade:
- Det är roligt att säga!

Så, luta huvudet mot soffarmen och njut av denna "snedvridna" bild av familjen Egerbrandts vistelse nere vid bastun!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Kul att få se dina videos nu också. :)

2009-08-11 @ 07:34:30
URL: http://oyvey.blogg.se/
Postat av: Team Castor

Hmmm...kanske här Castors knapphändiga simkonster kommer ifrån...om Tuli e drottning så e Castor mästarnas kung på att plasksimma under förutsättning att man bottnar..ha ha ha...

2009-08-11 @ 15:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0