Skotare kan vara bra till mycket!

Nu har vi fått besök av våra skånska vänner, härligt! Fast vi saknar Linköpingsborna, Stockholmarna och Dalmasen...

Dalle håller just nu på att åka runt den blivande hästhagen med skotaren i högsta hugg. Han sliter upp vårt gamla fårnät och stolpar så det står härliga till... ett och annat träd slits upp från rötterna också, till Mollys lycka, slängde in en björk till henne nyss som hon står och mumsar på i sin nymockade hage. Ja, har man ingen box att mocka i så får man roa sig i hagen istället, inte en bajsplutt så långt ögat kan nå! Hon har förresten fått sig både en körtur och en barbackaritt med Elvira på ryggen. Heffa fick följa med husse, Elvira och Molly på körturen, hon gick bakom ekipaget och såg ganska road ut, perfekt att kombinera motionen på både hund och häst samtidigt. Jag ska lära Tula att följa med mig och Cassuall på skogsturerna så får hon springa av sig lite också.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va härligt med besök av goda vänner=)

Kanske hinner förbi å säga hej på fredag... Har haft fullt upp med lama slakten å kött inlämning hit å dit, men snart e det klart=) Då ska det bli god middag med lama på menyn...

Hälsa och ha det så gott!

2009-08-05 @ 11:31:15
URL: http://www.kaksi.dinstudio.se
Postat av: Anki

Hälsa grattis till skåningarna från mig! :) Det ser ut som att jag och Johan kanske kan komma upp redan på onsdag nästa vecka iaf! Får hålla tummarna på att ingen blir sjuk på jobbet! ;P KRAM!!!

2009-08-05 @ 18:09:40
URL: http://www.rexlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0