Shampooljus från Partylite, de ni!

Min dotter hade nyss piffat till det lite extra här hemma inför Fredagsmyskvällen. Det resulterade i att alla mina Partylite ljus bunkrades upp på TV-bänken.
-Titta vad fint jag gjort, sa hon stolt!
- Ja, titta ja, men nu vet vi inte vilket ljus som luktar vad... (De ligger i en förpackning med en lapp som visar vad det är för doft på dem annars)
- Humm, säger en fundersam Elvira, sen börjar hon lukta på ett ljus i taget.
- Mandarin.
- Shampoo.
- Balsam.
- Shampoo.
- Luktar som olika.
- Blomma
- Balsam.
- Balsam.
- Mandarin.

Så var det avklarat ; ) Och förresten luktar det väl inte mer annorlunda för att man vet vad de luktar egentligen, eller hur var det nu... Ikväll ska jag tända ljuset som luktar "olika" det låter spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0